tirsdag 24. desember 2013

Sparkling Snow


Hello!  Christmas Eve has arrived, and I'm so excited!! I made this mani a few days ago, and I'm waiting for the food, so I thought this would be a good time to post the post :) Sadly we didn't get snow in Ålesund for christmas, but that's okay, maybe I'll get some for my birthday. Because of my snowless christmas, I decided to put some snow on my nails! I hope you like it, and comment or like my christmas post :) The nail polish is called Disco by H&M <3
Have a wonderful Christmas!!

-------------------- Norsk-----------------

Hei! Julaften har kommet, og jeg er skikkelig spent!! Jeg lagde dette manikyret for noen dager siden, og nå venter jeg på julematen, så jeg tenkte dette hadde vert et godt tidspunkt å poste innlegget :) Desverre fikk ikke vi snø i Ålesund til jul, men det går bra, kanskje jeg får litt til bursdagen min. På grunn av min snøløse jul, bestemte jeg meg for å få på litt snø på neglene mine! Jeg håper du liker det, kommenterer eller liker juleinnlegget mitt :) Neglelakken heter Disco av H&M <3
Ha en flott jul!!
 



2 kommentarer: