onsdag 18. desember 2013

Dubble IsaDora

Hello! Today I decided to make a post on two beautiful IsaDora polishes! I like IsaDora nail polishes, because they have a wide brush, and they're easy to apply. It's much easier to apply nail polishes when they have a wide brush! IsaDora also has a lot of nice and pretty colours. I have especially enjoyed the IsaDora Sugar Crush polishes. I've made a post on those too, scroll down to see the post. IsaDora polishes are also a lot less excpensive than for example Essie and O.P.I nail polishes.

Here are my two new IsaDora nail polsihes. Enjoy the pictures!

                                 ---------------------------------- Norsk------------------------------

Hei! I dag bestemte jeg meg for å lage et innlegg om to nydelige IsaDora lakker! Jeg liker IsaDora neglelakker, fordi de har en tjukk kost/pensel, og de er også veldig enkle å påføre. Neglelakker er mye lettere å påføre når de har en tjukk kost! IsaDora har også mange fine og søte farger. Jeg har spesielt likt IsaDora Sugar Crush neglelakkene. Jeg har laget ett innlegg om de også, bla ned for å se innlegget. IsaDora neglelakker er også mye billigere enn for eksempel Essie og O.P.I neglelakker.

Her er mine to nye IsaDora neglelakker. Nyt bildene!


IsaDora 652 GOLD SPARKLES

IsaDora 773 LODEN GREEN








2 kommentarer: