mandag 16. desember 2013

Snow Crystals

Hello! Today I was feeling inspired by the season, so I decided to make this beautiful Snow crystal nail art! <3 I bought a new nail polish yesterday, because I think it looks like the Essie- bikini so teeny. The nail polish was a little too dark, so I mixed it with a white Essie- blanc. I've decided not to do a tutorial on this one, because I think It's pretty easy to see what I've done :) I'm planning on buying the real bikini so teeny after christmas. Essie polishes are very expensive in Norway.

---------------------------------------------- Norsk-----------------------------------------------

Hei! I dag følte jeg meg inspirert av årstiden, så jeg bestemte meg for å lage dette nydelige snø krystall manikyret! <3 Jeg kjøpte meg en ny neglelakk i går, fordi jeg synes den ligner på Essie- bikini so teeny. Neglelakken var litt for mørk, så jeg blandet den med en hvit Essie-blanc. Jeg har bestemt meg for å ikke vise fremgangsmåte på denne, fordi jeg synes det er ganske enkelt å se hva jeg har gjort :) Jeg har planlagt å kjøpe den ekte Essie- Bikini so teeny etter jul. Essie neglelakker er veldig dyre i Norge.


I also used Essie- blanc, but it didn't make the picture.
---------------norsk-------------
Jeg brukte også Essie- blanc, men den kom ikke med på bildet.


I hope you can take the time to like or comment on this post if you liked it <3 Merry Christmas!
------------------------norsk----------------------
Jeg håper du kan ta deg tid til å like eller kommentere på dette innlegget om du likte det <3 God Jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar