mandag 9. desember 2013

Golden eye

Hello!
Today I wanted to make something cool for you (and me)! I was getting a little tired of the snowman, so I removed the snowman manicure, and made a new one! I had to think for a while to make this one. I knew I wanted to make an eye, but I didn't know what to do with the other nails. I painted them with a golden nail polish, and I was very pleased with the result! I didn't exactly have the right tools for this manicure, but I did it anyway. I don't have a black nail art pen, so I used a very thin pencil and dipped it in black nail polish to make the lashes of the eye and the lines around the white part of the eye.

 Tutorial:  You can paint an eye on one nail and apply normal nail polish on the other nails, or you can paint eyes on all of your nails.

 Step 1: Paint the white part of the eye in an eye shaped figure.
 Step 2: Paint a black line around the white eye shaped figure.
 Step 3: Paint the eyelashes with a black nail art pen.
 Step 4: Paint a green eyeball in the middle of the eye with a middle sized dotting tool.
 Step 5: Paint a black dot in the middle of the green eyeball, with a smaller dotting tool.
 Step 6: Paint the rest of your nails with a different nail polish (like I did), or paint the eye on all of your nails.

------------------------------------------------- Norsk---------------------------------------------------

Hei!
I dag ville jeg lage noe kult til for dere (og meg)! Jeg begynte å bli litt lei av snømannen, så jeg fjernet snømann manikyret, og lagde et nytt et! Jeg måtte tenke en stund for å lage dette. Jeg visste at jeg ville lage et øye, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med resten av neglene. Jeg farget dem med en gull farget neglelakk, og ble veldig fornøyd med resultatet! Jeg hadde ikke akkuratt de riktige redskapene til dette manikyret, men jeg gjorde det alikevell. Jeg har ikke en svart neglelakk penn, så jeg brukte en veldig tynn pensel og dyppet den i svart neglelakk for å lage øyenvippene og linjene rundt den hvite delen av øyet.

Fremgangsmåte: Du kan tegne et øye på en negl og ta på vanlig neglelakk på de andre neglene, eller du kan tegne øyner på alle neglene dine.

Steg 1: Mal den hvite delen av øyet i en øyeformet fasong.
Steg 2: Mal ei svart linje rundt den hvite øyeformet fasongen.
Steg 3: Mal øyenvippene med en svart neglelakk penn.
Steg 4: Mal et grønt øyeplomme (eller øyeeple eller hva det heter) i midten av øyet, med et middels stort prikke/ dot redskap.
Steg 5: Mal en svart prikk i midten av den grønne øyeplommen, med et mindre prikke redskap.
Steg 6: Mal resten av neglene dine med en annen neglelakk (slik som jeg gjorde), eller mal øyet på alle neglene dine.





I really hope you like the manicure and please like or comment <3

Have a good day!  Bye <3

--------------------------------------------------Norsk---------------------------------------------------

Jeg håper virkelig at du liker manikyret og vær så snill å lik eller kommenter <3

Ha en fin dag! Hade <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar