lørdag 7. desember 2013

Steinovnspizza

Hei! I dag var jeg, mamma og pappa hjemme med søsteren min Elisabet og den lille familien hennes i Langevågen. Vi tok med oss pappalaget pizzadeig og lagde steinovnspizza. Den var utrolig god! Jeg tok tunfisk, tomatsaus og ost på min.
Pappa kjevlet ut pizzadeigen, plinke pappa.

 Her sto alt klart på bordet til å servere seg med hva vi ville ha på pizzaen vår. Alle fikk en pizza hver i og med at de er så tynne og små. det er det som er normalt i Italia også. Jeg tok tomatsaus, oliven, tunfisk og ost på min.
Dette er pizzaovnen! Den er ikke akkuratt laget av stein, men den kan komme opp til 400 grader tror jeg, og det er ganske varmt! Så pizzaen smaker veldig italiensk og tro meg jeg har sikkert spist 87654345678 italienske pizzaer i løpet av livet mitt.


 Her sitter såklart Maria Elena å ser på Dora the explorer. Det liker hun veldig godt.
 Elisabet og Tobias ved middagsbordet! Glade og sultne? glade og mette, sure og sultne..

 Vi hadde laget til en fin og god pizza til henne med bare ingredienser hun liker, men hun tok av forepølsen og spiste den isteden for..
  Dette er min pizza!

Det fine juletreet deres! Slet litt med den fokus greia.. hehe

Håper dere likte innlegget mitt! Lik og kommenter gjerne! Ha en fin kveld!


Bloggen til den fine søsteren min: www.bettyostrem.com






1 kommentar: