onsdag 25. desember 2013

Pink Snow

Hello! I got many wonderful nail polishes yesterday for christmas, so I just had to make a mani. I got two Models Own nail polishes from my friend who lives in England. I'm sooo happy, because I've especially wanted the Models Own Head candy, Beach Party for a long time. She also got me the Models Own- Dinky Pinky wich I really love! Thank you Malene <3 From my sister I got two beautiful O.P.I nail polishes, one of them is called I Snow You Love Me, and the other one is called Wonderous Star. From another friend I got a Ciaté caviar nail set.

In this manicure I used the Models Own - Dinky Pinky and the O.P.I - I Snow You Love Me.
Enjoy the pictures, and merry christmas!! :)

----------------------- Norsk -------------------

Hei! Jeg fikk mange utrolig fine neglelakker i går til jul, så jeg måtte bare lage et manikyr. Jeg fikk to Models Own neglelakker fra veninnen min som bor i England. Jeg er sååå glad, fordi jeg har spesielt hatt lyst på Models Own, Head Candy- Beach Party veldig lenge. Jeg fikk også Models Own - Dinky Pinky som jeg virkelig elsker! Takk Malene <3 Fra søsteren min fikk jeg to veldig fine O.P.I neglelakker, en av dem heter I Snow You Love Me, og den andre heter Wonderous Star. Fra en annen venninne fikk jeg et Ciaté kaviar neglelakk sett.

Til dette manikyret brukte jeg Models Own - Dinky Pinky og O.P.I - I Snow You Love Me.
Nyt bildene, og god jul!! :)






Please like and comment if you like the post! Merry Christmas! :D
 
Products used: O.P.I Envy base coat and strenghtener, Models Own - Dinky Pinky, O.P.I- I Snow You Love Me and Seche Vite Top Coat

--------- Norsk-------

Versåsnill å lik og kommenter på innlegget om du liker det! God Jul! :D

Produktene jeg brukte: O.P.I Envy base coat and strenghtener, Models Own - Dinky Pinky, O.P.I- I Snow You Love Me og Seche Vite Top Coat


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar