søndag 5. januar 2014

Denim Ciaté

Hello! I got a Denim nails Ciaté nail set for my birthday, and since I was really busy in the holiday and didn't have the time to make manis, I made one two days ago.
Since this mani was a little complicated to do, I'll show you with pictures how it's done :D (Every product I used for this mani except from the base coat and the top coat came in this Ciaté manicure set) Enjoy!

----------- Norsk---------

Hei! Jeg fikk et denim/dongeri negler Ciaté neglesett til bursdagen min, og siden jeg var veldig opptatt i ferien og ikke hadde tid til å lage manikyr, lagde jeg et to dager siden. Siden dette manikyret var litt komplisert å lage, skal jeg vise dere med bilder hvordan det ble gjort :D (Alle produktene brukt i dette manikyret unntatt base coaten og top coaten fulgte med i Ciaté manikyr settet) 
God fornøyelse!

1. I put on two coats of O.P.I Envy base and strengthener, but You can also use a normal base coat.
------ Norsk-------
1. Jeg tok to lag med O.P.I Envy base and strengthener, men du kan også bare bruke en vanlig base coat.

2. Then I applied two coats of the denim Ciaté nail polish.
------ Norsk-----
2. Så påførte jeg to lag med denim Ciaté neglelakk.


3. Then I dipped the paper stickers in water for 10 sec and put as much as I wanted on my nails, and cut the rest of.
------ Norsk------
3. Så dyppet jeg papir klistermerkene i vann i 10 sek og tok så mye jeg ville på neglene mine, og klipte resten av strimlen av.

4. Here I did the same as before, but with the golden stickers.
------ Norsk------
4. Her gjorde jeg det samme, bare med gull klistermerkene.
    5. At last I applied the studs that came with the Ciaté nail set and one coat of the Seche Vite top coat.
----- Norsk -----
5. Til slutt påførte jeg steinene som fulgte med i pakken og ett lag med Seche Vite top coat.
Here is the final result! I hope you liked it and please be kind and like or comment on my post. Bye :D
---- Norsk----
Her er det endelige resultatet! Jeg håper du likte det og jeg setter stor pris på om du vil være så snill å like eller kommentere på innlegget. Hade :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar