søndag 2. februar 2014

Rainbow

Hi! It's been a while since I last posted a post. I've made many manis since the last post, and I've even taken all the pictures, but just haven't gotten to the posting part. So now I'm going to show you some pictures of a rainbow manicure I made a couple of days ago. I used white nail polish, and then I added som sideways gradient with a sponge and used some colors from the rainbow.

Enjoy!


------- Norsk -------

Hei! Nå har det gått en stund mellom siste jeg la ut et innlegg. Jeg har laget mange maikyr siden sist, og til og med tatt bildene, men ikke komt så langt at jeg har postet innlegg. Så nå skal jeg vise dere noen bilder av et regnbue manikyr som jeg lagde for et par dager siden. Jeg brukte hvit neglelakk nederst, så lagde jeg sidelengs gradient med en svamp og valgte farger fra regnbuen.

God fornøyelse!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar