fredag 17. januar 2014

Holographic Nails

Hello everyone! Today I recieved a nail polish in the mail, so I wanted to try it out! It's called Retro Pink by Layla. I've ordered another holographic nail polish too , because I wanted to try out different brands, I'll show you that on my next or on one of my next posts! Enjoy the pictures :)

         ------------------------ Norsk ----------------------- 

Hei alle sammen! I dag fikk jeg en neglelakk i posten, så jeg ville prøve den! Den heter Retro Pink av Layla. Jeg har bestilt en annen holografisk neglelakk også, fordi jeg fikk lyst til å prøve ut flere merker, jeg skal vise dere den i mitt neste eller en av de neste innleggene mine! Nyt bildene :)


Have an amazing weekend!

--------- Norsk --------

Ha en fantastisk helg!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar