tirsdag 29. april 2014

Sexy Silhouette av China Glaze


Jeg gikk innom H&M her en dag når jeg såg at de hadde fått inn mange China Glaze neglekakker! Jeg ble ganske sjokkert i og med at de er umulig å få tak i på nett for en billig pris. På Hennes kostet de 69 kr, og det syne jeg er veldig rimelig. Jeg vet ikke helt hvor god kvaliteten er, men jeg vil tro at den iallefall er bedre enn mange, Jeg har testet denne, og fargen var fantastisk! Jeg synes faktisk at neglelakken var litt for tynn, den trenger ikke mange lag siden fargen er tett, men lakken er rett og slett ganske flytende så den kan fort flake av. Det er derfor nødvendig med en god top coat. Jeg vil annbefale Dior Top Coat Quick Dry og Seche Vite Top Coat. Dior er veldig veldig bra, men litt dyr. Seche vite tørker også veldig fort men den er seigere og tjukkere enn Dior. Det finnes også en annen Dior som heter Dior Gel Coat som tørker for men er veldig seig. Den skal visst beskytte bedre og legge et tykkere lag, men jeg liker best Dior Quick Dry på grunn av hvor tynn og god den er og hvor fantastisk deilig kosten er å påføre med! 

Ha en god dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar