tirsdag 25. februar 2014

Blanke sider

Hei! Jeg begynner på blanke sider med negleveksten, og har bestemt meg for å kjøpe meg en skikkelig negleforsterkerlakk så neglene mine blir fine og harde. Jeg er så lei av å ha lange men myke og flisete negler. Så nå begynner jeg helt fra starten av og jeg har til og med klipt ned alle neglene mine til huden. Nå skal jeg ha en skikkelig neglevekst periode hvor jeg ser hvor fine og lange jeg klarer å få dem. Jeg skal spise sunt (fordi det påvirker også mye neglene) og rett og slett pleie dem til de blir som jeg vil. INGEN SKAL KNEKKE. Ja, det er kanskje litt optimistisk men det er viktig å ha gode mål fremover. Jeg kommer til å legge ut oppdateringer her videre, og blant annet vise dere hvilken negleforsterker jeg kjøpte og hvorfor.


Føles ekstremt rart ut å ha så korte negler, tror ikke jeg har hatt dem slik på flere år.

Ha en fin dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar